Automatiseren

Kijkje in de praktijk

Op donderdag werk ik in mijn praktijkruimte in Schiedam en op zaterdag kom ik bij deze groep 3 leerling aan huis.

We zijn al een aantal weken bezig met o.a. het automatiseren van sommen tot 10 en de splitsingen. De sommen zitten er bijna allemaal in en met het splitsspel speelde die mij en zijn moeder gewoon weer van tafel. 

De spelletjes waarmee we de leerstof inoefenen speelt hij gedurende de week nog een aantal keren. Met papa, mama en van de week zelfs opa. Leren kan ontzettend leuk zijn!

Weten of ik op een laagdrempelige manier, met humor, zonder stress en in spelvorm iets voor je zoon of dochter kan betekenen? Neem een kijkje op de website en die is bijna helemaal vernieuwd.
Www.onderwijspraktijk-werkbaar.nl

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mijn Superkracht

Samenwerken

Brain Gym en leerprofiel