Successen vieren

Kijkje in de praktijk:

Wat ben ik blij en dankbaar dat ik een businesscoach traject ben aangegaan met Amaze Yourself. De energie stroomt om aan en in mijn bedrijf te werken. Fijn sparren over vragen die ik heb en tegenkom, vragen beantwoorden als ik richting nodig heb. šŸ™

Vanmiddag even een feestmomentje ingepland. Op het strand uitwaaien vind ik zo fijn. šŸŽ‰ Ik vier dat:

- er nieuwe leerlingen in de praktijk worden aangemeld;
- ik kan samenwerken met fijne collega's in mijn praktijkruimte in Schiedam;
- mijn cursusaanbod online staat en de eerste aanmeldingen binnenkomen;
- ik mijn webshop steeds verder kan vullen en dat betalen met iDEAL mogelijk is;
- ik een cursus mag herschrijven, op maat maken en mag geven voor de LBRT als lid van de commissie professionalisering;
- dat ik de cursus Brain Gym en reflexen met mijn Brain Gym collega Monique mag organiseren;
- mijn website bijna helemaal vernieuwd is;
- de Handig! Tips nu toch eindelijk in een magazine gaan komen om terug te kijken wanneer je een idee kunt gebruiken;
- gisteren Handig! Tip 900 online kwam;
- mijn nieuwe ontwerp voor een doosje voor de kaartenset Helpende Handjes vandaag binnenkwam en prachtig is.

Gevoel van trots šŸ€ overheerst naast hard werken. 
šŸ‘‰Www.onderwijspraktijk-werkbaar.nl

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mijn Superkracht

Samenwerken

Brain Gym en leerprofiel