Mijn Superkracht

Kijkje in de praktijk:

Vanavond weer heerlijk online gewerkt met een oud leerling. Nieuw-Zeeland of gewoon Nederland, Skype maakt alles mogelijk. Tegelijkertijd gewerkt met de nieuwe methode van PO-educatief Leuker lezen, voor begrijpend lezen en de online leeromgeving van Mijn Superkracht Remedial Teaching. Prowise in de aanslag voor instructie en ik was weer helemaal op dreef. Wat ben ik blij met al deze middelen.

Wisten jullie dat?

- De website van Mijn Superkracht gisteren vernieuwd is en helemaal AVG proof is. Je daar al je leerlinggegevens, dossiers, communicatie met leerling, ouders en leerkrachten en zelfs facturen veilig (met een twee staps verificatie en versleuteld) kan opslaan. Heel gebruiksvriendelijk!
https://mijnsuperkracht.nl

Reacties

Populaire posts van deze blog

Samenwerken

Brain Gym en leerprofiel