Behandelaar ERWD

Een kijkje in de praktijk:

Inmiddels heb ik alle theoriedagen voor behandelaar ERWD (ernstige reken- en wiskunde problemen en dyscalculie) achter de rug en is de intervisiebegeleiding in volle gang. Mijn onderzoek ter afronding van deze cursus aan het uitwerken en nog 1 afrondende cursusavond te gaan. Een hele hoop kennis erbij gekregen en door alle nieuwe informatie een goede keuze kunnen maken om mijn testen te vernieuwen. Komt er nog eentje bij als deze vernieuwd is begin volgend jaar.

Vanaf januari kan ik breder onderzoeken en nog gerichter hulp bieden aan kinderen die moeite hebben met rekenen. Iets waar u als ouder voor uw kind tegen aan loopt? Een vraagstuk die op school bij leerlingen speelt? Voor meer informatie: info@onderwijspraktijk-werkbaar.nl

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mijn Superkracht

Samenwerken

Brain Gym en leerprofiel