In balans leren

Kijkje in de praktijk:

Sinds ik in 2017 de eerste cursus van BrainGym heb gevolgd ben ik helemaal blij om op deze manier leerdoelen in de juiste beweging en balans te brengen. Erna ben ik de aanvullende cursussen/opleiding gaan volgen. Vanaf februari 2020 ben ik instructeur en educatief kinesioloog. Dan mag ik zelf de begincursus geven en op mijn website promotie maken voor de balansen vanuit de BrainGym naam.

Vandaag was ik met 2 leerlingen mijn 'huiswerk'  aan het maken en mocht ik hen beide een balans geven. Werken aan een zelf gekozen leerdoel. Samen bekeken we van te voren de drie dimensies die in de juiste energie en beweging moeten zijn (lateraliteit, focus en centering) en hebben we met een aantal van de 26 BrainGym bewegingsoefeningen hun doel verbeterd. Afgesloten met een mooie poster als aandenken en hebben ze een complimentenkaartje en een Helpende gedachte kaartje voor zichzelf getrokken. 

Wil je ook een balans voor je leerling of zoon/dochter, stuur gerust een mailtje voor meer informatie. Info@onderwijspraktijk-werkbaar.nl

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mijn Superkracht

Samenwerken

Brain Gym en leerprofiel